Dunakeszi Város Önkormányzata rendkívül elkötelezett amellett, hogy Városunk lakossága számára a lehető legmagasabb szintű szolgáltatásokat biztosítsa. Ennek érdekében alakult meg idén januárban a Polgármesteri Hivatal korszerű ügyfélszolgálata, ahol egy helyen intézhetnek a lakosok minden, az önkormányzat hatáskörébe tartozó ügyet.
A szolgáltatás színvonalát is igyekeznek folyamatosan bővíteni: az ingyenes Wifi, a bankkártyás fizetési lehetőség és az online is elérhető ügyleírások, nyomtatványok, valamint az E-adó rendszerének bevezetése után immáron az online időpontfoglalás lehetőségével is élhetnek az ügyeiket intézők.
Az előre, online foglalt időpontnak köszönhetően
- gyorsabb az ügyintézés,
- nem kell várakozni, ezért az ügyeket még hatékonyabban, kiszámítható időn belül lehet elintézni
- ráadásul bárhol, bármikor lehet időpontot foglalni, akár otthon, este 10-kor a kanapén ülve is.
Az időpontfoglaló-rendszer az alábbi linken érhető el: http://dunakeszi.hu/ugyintezes_idopontfoglalo
Forrás: http://www.dunakeszi.hu