Intézze könnyen és gyorsan adóügyeit!

Intézze könnyen és gyorsan adóügyeit!

Több helyi adó tekintetében közeleg az első féléves adó fizetési határideje, amely március 15. A lakosság legnagyobb részét érintő ilyen típusú adók az építményadó, gépjármű (teljesítményadó), illetve a helyi iparűzési adó. A február hónapban kipostázásra kerülő határozatok, illetve értesítők kézhez vételét követően indul meg a nagyobb ügyfélforgalom a Polgármesteri Hivatalban.

Intézze könnyen és gyorsan adóügyeit!

Fontos és lényeges kérdés számunkra, hogy az adózóink kiszolgálása gyors, hatékony és ügyfélbarát módon történjen. Az önkormányzati adóhatóság akadálymentesített és felújított ügyfélszolgálati helyiségében a Fő út 25. szám alatt várja az adózókat. 2017. január 1-től megnövekedett ügyfélfogadási idővel, a hét minden napján fogadjuk Önöket, ha adóügyeiket személyesen kívánják intézni. Lehetőség van bankkártyás fizetési lehetőségre is, felgyorsítva ezzel egyes adóügyek intézését. Ügyfélhívó rendszer segíti az Önök számára kényelmes és gyors ügyintézést. Az internet segítségével több hétre előre online foglalhatnak időpontot, ezzel is csökkentve a várakozási időt.

A felmerülő kérdések gyorsabb tisztázása érdekében a város honlapján a http://dunakeszi.hu/ugyintezes_gyik oldalon számos kérdésre már előre megfogalmazott válaszokat találhat az adózó.

Dunakeszi Város Önkormányzatának célja pedig, hogy minden területen a lehető legjobb szolgáltatást biztosítsa a lakosság számára, ezért alkotta meg az elektronikus adóbevallás lehetőségét. Az E-adónak köszönhetően Ön kényelmesen, áttekinthetően, elektronikus úton, akár otthonából is intézheti adóügyeit. Az önkormányzati adóhatóság telefonon történő megkeresése esetén minden érdeklődőnek csak általános tájékoztatást adhat az adókötelezettségeket és az eljárási szabályokat illetően, azonban folyószámla adatokat (hátralék, túlfizetés összegét) nem adhat meg.

Dunakeszi elektronikus adó rendszere a www.dunakeszi.eado.hu érhető el. Az adózói adatok megtekintésének, az elektronikus ügyintézésnek feltétele az Ügyfélkapus regisztráció.

További kérdés esetén, az elektronikus adóügyintézés kapcsán felmerült problémáival forduljanak bizalommal a Polgármesteri Hivatal ügyfélszolgálatához az ugyfelszolgalat@dunakeszi.hu e-mail címen vagy a 27-542-800-as telefonszámon.

Bővebb információkért kérjük, olvassa el a hírhez alább csatolt dokumentumot.

Forrás: dunakeszi.hu

További hírek ebből a kategóriából

Tájékoztatás a bölcsődék és óvodák nyári zárva tartásáról, valamint az óvodai beiratkozás időpontjáról

Tájékoztatás a bölcsődék és óvodák nyári zárva tartásáról, valamint az óvodai beiratkozás időpontjáról

Tájékoztatás a bölcsődék és óvodák nyári zárva tartásáról, valamint az óvodai beiratkozás időpontjáról

A 2020. nevelési évre vonatkozó fontos információkat az óvodai beiratkozásról, valamint a bölcsődék és óvodák nyári zárva tartásáról alább olvashatja.