Kiegészítő információk az étkezési kártya bevezetéséről

Kiegészítő információk az étkezési kártya bevezetéséről

Tisztelt Szülők! A DÓHSZK étkezési csoportja ezúton kéri Önöket, hogy amennyiben még nem indították el a gyermekétkeztetésben lévő díjhátralék rendezését, úgy azt hosszabbított ügyfélfogadás mellett tehetik meg:

Kiegészítő információk az étkezési kártya bevezetéséről

 

  • 2017. augusztus 28. 9 órától - 18 óráig
  • 2017. augusztus 29. 8 órától - 18 óráig
  • 2017. augusztus 30. 8 órától - 18 óráig

Díjhátralék esetén ellátást csak abban az esetben kap a gyermek szeptembertől, amennyiben már tettek bármilyen lépést a hátralék rendezése érdekében (hátralék befizetése, részletfizetés igénylése, kapcsolatfelvétel az ügyintézővel, stb.).

Ha rendezés megkezdésére csak a fent megadott napok után kerül sor, abban az esetben az ellátás csak a rendezés megkezdése utáni második naptól biztosított, tekintettel arra, hogy az étkezési szolgáltató csak másnap fogadja a rendelést a gyermek étkezésére vonatkozóan (ha pl. hétfői napon veszi fel a kapcsolatot az ügyintézővel, akkor szerdán lesz ebéd, ill. tízórai és uzsonna is, ha ezt is kérnek).

A kizárólag kártyával működő rendszer már szeptembertől éles üzemmódban működik, azonban a kezdeti esetleges problémák kiküszöbölése érdekében párhuzamosan használatban lesz még a korábbi papíralapú visszaellenőrzés is. Októbertől kizárólag a kártyás alapú rendszer lesz használatban, addig van lehetőség arra, hogy mindenki rendezze tartozásait vagy tisztázza kérdéses nyitott egyenlegét.

Célunk a mai kor igényeit kielégítő, az ügyfeleket minél inkább kiszolgáló, megbízható, és a felelősségteljes, tisztességes szülők érdekeit védő működés kialakítása.

Együttműködésüket előre is köszönjük!

 

Forrás: dunakeszi.hu

További hírek ebből a kategóriából